מינויים

מונה מנהל חדש לאגף הנשים והיולדות במרכז הרפואי וולפסון

פרופ' ערן וינר מונה לאחרונה לתפקיד ומחליף את פרופ' קובי בר, מנהל האגף בשבע השנים האחרונות שפורש לגמלאות

פרופ' ערן וינר, מנהל אגף נשים ויולדות ב"וולפסון". צילום: דוברות בית החולים

פרופ' ערן וינר (45) מונה לאחרונה למנהל אגף הנשים והיולדות במרכז הרפואי וולפסון בחולון. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' קובי בר שניהל את האגף במשך שבע שנים וסיים את תפקידו עם הפרישה לגמלאות.

פרופ' וינר התמחה בגינקולוגיה ומיילדות במרכז הרפואי וולפסון, לאחר התמחותו ביצע התמחות-על ברפואת אם ועובר בבתי החולים Sunnybrook ו-Mount Sinai המסונפים לאוניברסיטת טורונטו בקנדה. לאחר התמחות זו שב ל"וולפסון" ושימש כמנהל השירות לסיבוכים מילדותיים והאחראי על ההוראה ותכנית ההתמחות באגף נשים ויולדות.

לפרופ' וינר דרגת פרופסור-חבר קליני בחוג לגינקולוגיה ומיילדות באוניברסיטת תל אביב. הוא מחברם של כ-80 מאמרים ברפואת אם ועובר, ועבודות המחקר שלו הוצגו בכ-80 כנסים בינלאומיים.

פרופ' וינר מסר: "אני נרגש וגאה להיכנס לתפקיד מנהל אגף נשים ויולדות ב'וולפסון'. אני מודה להנהלת המרכז הרפואי על האמון בי. בחזוני אנו מחלקה מודרנית ואיכותית, עם נפחי פעולה גדלים והולכים, שמעניקה טיפול איכותי ואנושי, כאשר המטופלת במרכז. יש לנו צוות נפלא בכל תחומי העיסוק של האגף. ביחד, כולי אמונה ותקווה, נצעיד את האגף קדימה בכל התחומים".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית "וולפסון": "אני שמחה על הבחירה בפרופ' ערן וינר למנהל אגף הנשים והיולדת שלנו – ללא ספק האיש הנכון להצעיד אגף כה חשוב ומשמעותי למרכז הבמה. לפרופ' וינר ניסיון מקצועי, קליני ואקדמי רב, וכן יכולות ניהוליות ואנושיות יוצאות דופן, ואני בטוחה שהאגף בראשותו ימשיך לשגשג ולהגיע למצוינות בכל התחומים. נמשיך להעניק ליולדות ולנשים את הטיפול המקצועי, האנושי, האישי והטוב ביותר".

נושאים קשורים:  פרופ' ערן וינר,  ד"ר ענת אנגל,  פרופ' קובי בר,  גינקולוגיה ומיילדות,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
אנונימי/ת
11.08.2021, 19:07

כל הכבוד!בהצלחה!!!

אנונימי/ת
11.08.2022, 08:04

שנה בדיוק לאחר מינוי ערן (שגדל בוולפסון) וינר למנהל האגף פורסם מכרז למשרה זו.

האם גם הוא מצטרף לבכירים שבורחים מבית החולים בשלוש השנים האחרונות?