מינויים

פרופ' אייל שיינר מונה ליו"ר החטיבה למיילדות וגינקולוגיה ב"סורוקה"

עם מינויו לתפקיד פרופ' שיינר סוגר מעגל: לפני כשלושה עשורים החל את דרכו כסטאז'ר ב"סורוקה" | מחליף בתפקיד את פרופ' רלי הרשקוביץ, שמונתה לדיקנית הפקולטה לרפואה באונ' בן גוריון

פרופ' אייל שיינר, יו"ר החטיבה למיילדות וגינקולוגיה ב"סורוקה". צילום: דוברות ביה"ח

פרופ' אייל שיינר מונה ליו"ר החטיבה למיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' רלי הרשקוביץ, שמונתה לאחרונה לדיקנית הפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון.

פרופ' שיינר, תושב עומר, נשוי ואב לארבעה, מומחה ליילוד וגינקולוגיה, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת בן גוריון, החל דרכו ב"סורוקה", לפני כ-27 שנים כסטאז'ר, ביצע שם את ההתמחות ביילוד וגינקולוגיה, לאחריה ביצע השתלמות עמיתים בתחום US מיילדותי בארה"ב, והשלים דוקטורט באפידמיולוגיה ובריאות הציבור.

פרופ' שיינר הוא בעל ניסיון קליני, הוראתי, מחקרי וניהולי רב ומילא סדרת תפקידים ב"סורוקה", בהם יו"ר ועדת התמחות, מנהל יולדות ד', סגן מנהל המרכז הרפואי ובתפקידו הנוכחי מנהל את מחלקת נשים ויולדות ב'. כמו כן, הוא משמש כסגן דיקן הפקולטה למדעי הבריאות לנושאי קידום אקדמי.

פרופ' שיינר מסר: "החטיבה למיילדות וגינקולוגיה ב'סורוקה' מובילה ברמה הארצית והעולמית. כמרכז שלישוני מהגדולים בעולם עם למעלה מ- 17,000 לידות בשנה, יש לנו אחריות רבה למטופלות ולמטופלים שלנו וחשוב לי להמשיך ולקדם את המחקר, החדשנות והיזמות בחטיבה, ולהטמיע תהליכים לקידום האיכות הרפואית. אפעל לקידום המקצועיות והחינוך של הדורות הבאים".

נושאים קשורים:  פרופ' אייל שיינר,  בית החולים סורוקה,  מינויים,  חדשות,  פרופ' רלי הרשקוביץ,  מיילדות וגינקולוגיה
תגובות
04.08.2023, 09:17

בעיני מינוי ראוי
בהצלחה.

אנונימי/ת
04.08.2023, 09:32

איש שפל

אין ספק שמדובר במינוי ראוי שרק יוסיף לנשות הנגב ולחטיבת הנשים בסוריקה.
ולאנונימי 09:32 -אין ספק שאתה אדם שפל